خبرگزاری کار ایران

شناسایی و انهدام شبکه تبلیغی سلطنت‌طلبان پروژه "ققنوس" در قم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۰۸۵

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و انهدام شبکه تبلیغی سلطنت طلبان پروژه "ققنوس" در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "عبدالرضا آقاخانی" با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان 2 شبکه تبلیغی وابسته به سلطنت طلبان که به صورت گسترده نسبت به آموزش مقابله با نظام، هدایت تجمعات، آشوب ها، دعوت به اعتصابات و نافرمانی مدنی فعالیت داشتند، شناسایی و متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهارداشت: این گروه با مشی آشکار و پنهان خود مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی ایران و دریافت بودجه به صورت مستقیم از گروه های اپوزیسیون خارج از کشور، عناد خود با مردم ایران را بیش از پیش نمایان و با طراحی پروژه "ققنوس" تحت حمایت مستقیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سراسر کشور بودند.

سردار آقاخانی ساختار تشکیلاتی این گروه را شامل؛ زیر مجموعه هایی از جمله گروه گزینش و عضو یابی، معاون، هیئت مدیره و 5 زیر گروه فعال هر کدام با 30 عضو بیان کرد و گفت: در این خصوص 14 نفر از اعضای اصلی این گروه که به صورت مستقیم با سران سلطنت طلب در خارج از کشور در ارتباط بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان قم، گفت: برخی اقدامات این گروه ایجاد نا آرامی در ایران از طریق اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی و باری، دامن زدن به اعتصابات کارگری و صنفی و نفوذ در جمعیت های صنفی و تغییر مسیر خواسته های اجتماعی مردم به سمت اقدامات امنیتی و سیاسی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز