خبرگزاری کار ایران

تعیین زمان برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۷۲

زمان برگزاری المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور مشخص شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت، المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بازه زمانی ۹ تا ۱۴ اسفند ماه امسال به میزبانی وزارت بهداشت در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

همچنین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ اسفند ماه در هشت رشته ورزشی در خزرآباد ساری با حضور ورزشکاران دانشگاه های مختلف علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام وبدا، سال گذشته نیز المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر، اسفندماه در خزرآباد ساری و به فاصله یک هفته در هشت رشته ورزشی برگزار شد و امسال نیز این دو المپیاد اسفند ماه برگزار می شود.

به گفته محمد حسین کوشکی رییس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت، المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در هشت رشته ورزشی فوتبال دستی، دارت، فریزبی، طناب زنی، طناب کشی، روبیک، آمادگی جسمانی و داژبال برگزار خواهد شد.

دانشگاههای مختلفی از سراسر کشور برای حضور در این دو المپیاد اعلام آمادگی کرده اند که طی روزهای آینده، تعداد دقیق دانشگاه هایی که آمادگی خود را برای حضور در المپیاد ابراز کرده اند، اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز