خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

تداوم بارش‌ها در کشور طی 4 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۱۹

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها تا 4 روز آینده در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، روز جمعه در نواحی غربی کشور بارش تداوم دارد و در برخی نواحی مرکزی دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده و به تدریج در سواحل شمالی کشور وزش باد شمالی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

همچنین در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و دامنه های زاگرس در جنوب اصفهان بارش برف و باران شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌ شده است.

طی امروز کاهش ۴ تا ۷ درجه دما در استان‌های ساحلی خزر گزارش شده است و روز شنبه نیز در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمال شرق، دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب و شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی نیز در غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

برای روز سه‌شنبه نیز در برخی نقاط در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استانهای زنجان، قزوین و البرز بارش خفیف رخ خواهد داد.

بر این اساس، آسمان تهران نیز طی امروز، نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی، بعد از ظهر با افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی وزش باد با بیشینه دمای 13 و کمینه دمای 3 درجه سانتیگراد خواهد بود.

برای آسمان تهران روز شنبه ابری، با بارش پراکنده، وزش باد و به تدریج با کاهش ابر با حداکثر دمای 12 و حداقل دمای 3 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز