خبرگزاری کار ایران

حاجی میرزایی تأکید کرد:

پرداخت معوقه رتبه‌بندی معلمان با حقوق بهمن‌ماه/جذب ۳۰ درصد نیروهای آموزش و پرورش به روش‌های غیر متعارف

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۸۳

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقه رتبه‌بندی معلمان همراه با حقوق بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی امروز چهارشنبه در نشست مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در طرح رتبه‌بندی معلمان، نحوه قرار گرفتن آنها در رتبه‌های ۱ تا ۵ را برای بهره‌مند شدن از مزایای طرح مشخص شده، افزود: معلمان باید با دانش، تجربه و عملکرد متفاوت بتوانند از دریافتی متفاوتی بهره ببرند.یکی از پیش‌نیازهای افزایش کیفیت، پرداخت مزایا و پاداش به ازای کیفیت است و ما اگر بخواهیم کیفیت رشد پیدا کند باید بین رفتارها و کارهای کیفی و کارهای غیرکیفی تفاوت قائل شویم.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات کنونی مربوط به امروز نیست و سال‌های گذشته مشکلات آموزش و پرورش حل نشده و ۲۵ سال است سامان‌دهی نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت دچار اشکال است. سال‌های اخیر ۳۰ درصد نیروها به روش‌های غیر متعارف جذب آموزش و پرورش شده‌اند. این مسیر بسته شده و ثبات و آرامش در وضعیت نیروی انسانی این وزارتخانه برقرار خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه این وزارت‌خانه هم تاکید کرد: بودجه این وزارتخانه در لایحه پیشنهادی سال ۹۹ معادل ۲۳ درصد افزایش دارد که برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش روش‌های قدیمی و دست و پاگیر باید کنار گذاشته شود تا به نتیجه مطلوب برسیم. آن چیزی که کم داریم فکر، خلاقیت و مسوولیت است. برای حل مسائل باید تمام ظرفیت‌ها را به کار بست.

حاجی میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آموزش و پرورش در بطن جامعه باشد می‌توانیم به اهداف آرمانی خود دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز