خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حسنوند خبرداد:

سرقت‌های نیمه‌شبی از تاکسی‌های اینترنتی/ جزئیات دستگیری باند سرقان

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۶۰

فرمانده نیروی انتظامی پردیس از دستگیری اعضای باند سرقت‌ از تاکسی‌های اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامرضا حسنوند افزود: سارقان به بهانه تهوع راننده را مجبور به توقف می‌کردند و با استفاده از سلاح‎های سرد مانند قمه و چاقو وجه نقد، تلفن‌‌همراه و خودرو را سرقت کرده و به مقصد شهرهای مجاور متواری می‌شدند. روزهای گذشته از طریق سامانه ۱۱۰ گزارش‌هایی مبنی بر سرقت‌های مشابه تاکسی‌های اینترنتی از سوی مالباختگانی که نیمه‌شب کنار جاده رها شده بودند داشتیم.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: براساس تحقیقات انجام شده مشخص شد سه جوان سارق از شهرهای اطراف تاکسی اینترنتی به مقصد شهر پردیس می‌گرفتند و پس از سرقت راننده را در محلی تاریک و دور از شهر پیاده کرده و از محل متواری می‌شدند. این موضوع در دستور کار کارشناسان نیروی انتظامی قرار گرفت و با استفاده از اقدامات فنی این باند سه نفره دستگیر شدند.

 وی ضمن تقدیر از علیرضا آغاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، اظهار داشت: با مساعدت دادستانی، اقدام لازم صورت گرفته و پرونده سرقت‌ها در دست بررسی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه در زمانی کوتاه خودرو و وسایل سرقت شده ۸ نفر از مالباختگان به آنها برگردانده شده، اظهار داشت: شهروندانی که با این شگرد از آنها سرقت شده یا مورد تعرض قرار گرفتند به پلیس آگاهی شهرستان پردیس مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کنند.

حسنوند با تاکید بر لزوم هوشیاری شهروندان در هنگام استفاده از تاکسی‌های اینترنتی خاطرنشان کرد: اگر شهروندان به مورد مشکوکی برخورد کردند با گوشی‌همراه خود از راننده عکس گرفته و برای یکی از اعضای خانواده ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل کارشناسان فرد مظنون را از طریق عکس شناسایی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس توصیه کرد: رانندگان کرایه‌های بالا و دو برابری را برای مسیرهای دور افتاده از مسافران به‌ویژه آنهایی که پوشش و آرایش عادی ندارند قبول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز