خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

نجات کارگران و اطفاء‌ آتش در یک مجتمع تجاری

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۷۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات کارگران و اطفاء‌ آتش در یک مجتمع تجاری خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در انتهای خیابان آجودانیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع تجاری ۱۰ طبقه به همراه ۴ طبقه منفی نیز بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه منفی دو این ساختمان یک مخزن گازوییل حدود ۳۰ هزار لیتری بود که حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ لیتر گازوییل در آن موجود بود. کارگران نیز در همین طبقه مشغول کار بودند. مخزن گازوییل در هنگام کار کارگران دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه این مخزن به طور کامل شعله‌ور شده بود، تصریح کرد: با توجه به حجم کم گازوییل در مخزن آتش گسترده نشده بود اما دود بسیار غلیظی از آن در همان طبقه و طبقه منفی یک تجمع شده بود و خوشبختانه دود به طبقات بالایی سرایت نکرده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله به طبقه منهای دو نفوذ کردند و همزمان با خاموش کردن آتش نیز کارگران را که همان طبقه حضور داشتند خارج کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز