خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۲۱

ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی از امروز اول دی ماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا،‌ ثبت نام برای شرکت در هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی از امروز اول دی ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

 بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی شرکت در این آزمون محدودیت سنی برای ثبت نام وجود ندارد و  ثبت نام در آزمون فوق با توجه به رشته تخصصی پیشنیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد، بومی و یا رزمنده) صرفا در یکی از رشته های فوق تخصصی انجام می گیرد. داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود.

همچنین شرایط عمومی و شرایط اختصاصی شرکت در هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در دفترچه راهنمای پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی منتشر شده است.

سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اول و دوم بهمن ۹۸ به صورت اینترنتی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

آزمون شفاهی نیز برای داوطلبانی برگزار می‌شود که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کرده باشند. در آزمون شفاهی در تمامی رشته‌های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و  OSCE و مصاحبه ساختارمند و سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در هر رشته برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز