خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

آتش‌سوزی در کارگاه چوب جان یک نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۵۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: جوانی ١٨ ساله و تبعه افغانستان در آتش‌سوزی کارگاه چوب جان باخت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این حادثه توضیح داد: ساعت ٣ و ۴۴ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در کارگاه چوب و مصنوعات چوبی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ملکی اشاره کرد: بلافاصله پس از اطلاع رسانی سه ایستگاه به همراه تانکرهای آب به محل واقع در خیابان نرگس اعزام می شود.محل آتش سوزی کارگاهی مسقف به وسعت حدود ۴٠٠ متر بود که با سقف‌های شیروانی که مقاومت کمی در برابر حرارت دارد پوشیده شده بود. این کارگاه محلی برای تولید مصنوعات چوبی بود که در آن مقدار زیادی چوب نگهداری می‌شد.

وی در ادامه بیان کرد: این کارگاه دارای یک نیم طبقه نیز بود و در بخشی از آن اتاقی برای استراحت کارگران وجود داشت.آتش نشانان به طور همزمان عملیات اطفاء حریف را آغاز کردند و با به همراه داشتن تجهیزات تنفسی وارد محل شدند و جست و جو را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد:کمی پس از ادامه جست و جوها آتش نشانان پیکر سوخته این کارگر را که جوانی ١٨ ساله و تبعه افغانستان بود را پیدا کردند. آتش نشانان در ادامه عملیات از گسترش آتش جلوگیری کردند و حریق اطفاء شد. این عملیات ساعت ۵ و ٢٧ دقیقه بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز