خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

جنگ بی‌صدای آمریکا، شرایط بسیار سختی را بر مردم تحمیل کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۱۰

سخنگوی دولت گفت: تحریم‌های ظالمانه و جنگ بی‌صدای آمریکا، شرایط بسیار سختی را بر مردم ما تحمیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در مراسمی که به مناسبت شب یلدا و به یاد شهدای ایران اسلامی در بهشت زهرای تهران برگزار شد، گفت: یک روز در این مکان حضور یافتم و صبحانه‌ای در جمع کارمندان عروجیان میل کردیم و هر زمانی که به مساله‌ای بر می‌خورم آن خاطره را مرور می‌کنم.

وی تاکید کرد: متوجه سختی‌های کار شما هستم، چرا که مردم با غم‌های خود نزد شما می‌آیند و باید اموات آنها را تطهیر کنید و با وجود مشکلات بسیاری که دارید، این کار را انجام می‌دهید.

ربیعی با بیان اینکه در کشور شرایط سختی را می‌گذرانیم، ادامه داد: می‌دانم با دردها و غم‌های خود غم مردم را کم می‌کنید که این نزد خداوند اجر و قرب دارد.

ربیعی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه و جنگ بی‌صدای آمریکا، شرایط بسیار سختی را بر مردم ما تحمیل کرده است، اما این اطمینان را می‌دهم که همه کسانی که زندگی سختی را تجربه می‌کنند و با شرایط بهتری مواجه خواهند شد و می‌گویم که این سال های سخت ۹۸ و ۹۹ می‌گذرد.

وی افزود: متوجه سختی‌های خاص شما در اینجا هستم، چرا که همه با رنج نزد شما می‌آیند و دردها و رنج‌های خود را دارید، اما تلاش می کنید غم مردم را بشورید.

او ضمن تشکر از مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: اقدام شما در تغییر شرایط کارمندان این مکان اقدام بسیار پسندیده ای بود و از این بابت از شما تشکر می‌کنم.

سخنگوی دولت با اشاره به سخت و زیان‌آوربودن کار برخی از کارمندان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم و بتوانیم این شرایط را بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: هرچقدر هم که آدمها بهشت زهرا را فراموش کنند، اما این مکان فراموش نمی شود و به همین جهت رضایت از این مکان برای شهروندان بسیار مهم است.

ربیعی تصریح کرد: به نیابت از هیات دولت و رئیس جمهور وظیفه خود دانستم که در میان شما حاضر شوم و در برنامه شما شرکت کنم، چرا که شما از طبقه ای هستید که درباره شما کمتر صحبت می‌شود.

وی ادامه داد: امروز تمام مردم از کارگران و بازنشستگان گرفته تا کارمندان در سختی هستند و شما نیز از این شرایط مستثنی نیستید. در دولت لحظه ای نیست که فکر نشود، چه کار باید کرد، اما معتقدم این سال و این شرایط می‌گذرد و شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز