خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع خیرین کشور:

آمادگی پذیرش تمامی کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست تهران را در شیرخوارگاه شبیر داریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۳۵

رییس مجمع خیرین کشور گفت: در حدود ۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان دارای معلولیت تحت پوشش در صف خرید جهیزیه هستند و این آمادگی را داریم که جهیزیه آنها را توسط خیرین تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاح بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور، حبیب‌الله بوربور، رییس مجمع خیرین کشور، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و جمعی از خیرین برگزار شد.

حبیب‌الله بوربور در آیین افتتاح این شیرخوارگاه گفت: همه برای رضای خدا اینجا جمع شدیم و از حضور همه دوستان در این جمع تشکر می کنم. این ساختمان قرار بود طی مدت یک سال ساخته شود.در برآوردهای اولیه اینجا حدود ۸ میلیارد تومان هزینه داشت، اما به دلیل گران شدن مواد و امکاناتی که باید مصرف می شد، همچنین مشکل کالاهای وارداتی در این ساختمان، با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: قرار بود ساخت این مکان توسط خیرین و تجهیز آن با سازمان بهزیستی انجام شود و با تجهیز متری در حدود یک میلیون و صدهزار تومان تمام شود، که مبلغ بیشتر شد و به رغم افزایش قیمت ها کمتر از دو و نیم میلیون تومان هزینه تمام شده هر متر از این مکان شد، چرا که همه با هدف رضایت خدا در این کار بزرگ مشارکت کردند.‌

بوربور ادامه داد: قرار بر این بود مدیریت این مجموعه با سیستم بخش خیرین و بخش خصوصی باشد و بودجه دولتی در مدریت دخالت نکند، در نتیجه اعلام می کنم در این مکان آمادگی آن را داریم که یک تفاهم نامه با وزارت تعاون امضا کنیم و تمامی فرزندان و کودکان شهر تهران را در این مکان نگهداری کنیم و هزینه نگهداری توسط خیرین پرداخت شود.

وی درباره تامین جهیزیه مددجویان دارای معلولیت نیز گفت: در حدود ۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان دارای معلولیت تحت پوشش در صف خرید جهیزیه هستند و این آمادگی را داریم که جهیزیه آن ۲۶ هزار نفر را توسط خیرین تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز