خبرگزاری کار ایران

بخشنده خبر داد:

دستگیری قاچاقچی زن در کرمان/کشف ۱۰۹کیلوگرم حشیش

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۲۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک زن قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۰۹ کیلو حشیش کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده درباره این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای زن قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشخص شد که متهم با سفر به استان‌های جنوبی کشور مقادیری حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد پس از دپو کردن در مخفیگاهش در شهر کرمان در فرصت مناسبی به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات این پلیس به کرمان اعزام شدند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه تیم تحقیقاتی مشترک با همکاری پلیس کرمان در خصوص شناسایی دقیق مخفیگاه متهم تشکیل شد، تصریح کرد: ماموران پس از کنترل رفت و آمد این زن موفق شدند او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ، در بررسی از مخفیگاه متهم ۱۰۹ کیلو حشیش کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز