خبرگزاری کار ایران

دستگیری مرد همسرکش در ونک

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۱۰

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری مرد جوان که همسر جوانش را به قتل رسنانده بود خبر داد و گفت: مرد جوان وقتی دید همسرش اصرار به جدایی و طلاق دارد در اقدامی تلخ دست به قتل زن جوانش زد و پس از ۱۰ ساعت زندگی در کنار جسد ماجرای قتل را به پدرش لو داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین ابن علی با اعلام خبر پرونده همسرکشی در منطقه ونک، گفت: ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه بیست و ششم آذر ماه امسال مردی با تماس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مامورام کلانتری ۱۰۳ گاندی را در جریان کشته شدن عروس ۳۶ ساله اش قرار داد.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با ورود به ساختمان وقتی وارد اتاق خواب خانه شدند با جسد زن جوان که با یک پیراهن به قتل رسیده بود روبرو شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی ادامه داد: ماموران در ابتدا پدر شوهر قربانی جنایت را که با پلیس تماس گرفته بود هدف تحقیق قرار دادند و این مرد عنوان کرد که ۱۲ سال قبل پسرم که متولد ۱۳۵۷ است با دختر جوان ازدواج کرد و دو فرزند کلاس دوم و نهم دارند و از ۵ ماه قبل بین پسرم و عروسم اختلافاتی رخ داد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: پدر نگران در ادامه اظهار داشت، ۷ ماه قبل پسرم ادعا کرد که همسرم در غذایش قرص ریخته و قصد کشتن او را داشته است و عروسمان با شنیدن این ادعاها به خانه پدری اش رفت که دخترم ۵ ماه قبل با وساطت توانست آنها را آشتی دهد اما زندگی آنها دیگر مثل قدیم نبود و هر روز با هم اختلاف و درگیری داشتند تا اینکه ظهر امروز پسرم همراه فرزندانش از طبقه بالا به پایین آمد و بچه ها را به من سپرد و ادعا کرد زنش را به قتل رسانده و سپس برای خرید سیگار از خانه خارج شد.

ابن علی ابراز داشت: ماموران با اطلاعات به دست آمده و در حالی که احتمال می دادند قاتل ۴۲ ساله به خانه بازگردد محدوده را تحت نظر قرار دادند تا اینکه مرد جوان در کوچه پایین محل جنایت مشاهده شد و وقتی ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، قاتل با ماموران درگیر شده و در نهایت با اقدام ضربتی ماموران این متهم دستگیر شد.

وی افزود: مرد جوان پس از دستگیری به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: شب گذشته با همسرم که اصرار داشت طلاقش دهم درگیر شدم و این بحث و اختلاف تا صبح طول کشید تا اینکه صبح در حالی که فرزندانم در اتاقشان خواب بودند یک پیراهن استریج برداشته و آن را دور گردن زنم انداختم و او را به قتل رساندم.

کلانتر محله گاندی در خصوص اینکه قاتل چند ساعت به دنبال راه برای رهایی از جسد همسرش در خانه بوده گفت: متهم که این قتل را ساعت ۵ صبح سه شنبه رقم زده و تا ظهر به فکر راه حلی برای رهایی از جسد همسرش در خانه مانده و سپس بعد از تحویل دادن فرزندانش به پدرش ماجرای قتل را بازگو کرده است که پدر این جوان نیز در ابتدا با اورژانس و سپس با پلیس تماس گرفته است.

ابن علی در پایان گفت: بازپرس ویژه قتل که همراه ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران در صحنه حضور پیدا کرده بودند پس از اعترافات قاتل به قتل همسرش دستور داد تا متهم برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز