خبرگزاری کار ایران

پاتوق معتادان در پایتخت جمع شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۰۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از متلاشی شدن پاتوق معتادان و دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۹ کیلو ۹۸۰ گرم تریاک و شیره تریاک خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهارداشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و به منظور رسیدگی به شکایات و نارضایتی اهالی محله گردنه تنباکویی که از برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ اعلام شکایت کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به بررسی ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران و هماهنگی قضائی، گفت: دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت و ماموران پایگاه ششم موفق شدند در یک عملیات ضربتی ۳ سوداگر مرگ را در محل مسکونی دستگیر کنند.

سرهنگ بخشنده یادآور شد: علاوه بر دستگیری متهمان، در این عملیات در مجموع ۱۰۶ کیلو و ۹۸۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک و یک کیلو و ۱۰۰ گرم شیره تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: تشدید طرح ها و برنامه های کنترلی برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم، در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز