خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جلیلیان خبر داد:

سرقت میلیونی از منازل با پوشش پرستاری از کودک

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۸۹

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری سارق منزل با پوشش پرستاری از کودک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته بیست و پنجم آذرماه مرد جوانی به کلانتری ۱۶۰ خزانه مراجعه و اظهارکرد که هفته گذشته من و همسرم تصمیم گرفتیم برای نگهداری کودک‌مان پرستار بگیریم و با مراجعه به سایت آگهی‌های اینترنتی، خانمی را انتخاب و پس از تماس با وی و توافق بر سر دستمزد از وی دعوت کردیم امروز به منزل ما مراجعه کند.

این مقام انتظامی گفت: شاکی ادامه داد که صبح امروز خانم پرستار به منزل‌ما مراجعه و پس از تحویل دادن کودک‌مان به وی، من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم. پس از خرید به منزل‌مان مراجعه و مشاهده کردیم کودک‌مان در منزل تنهاست و پرستار با سرقت اموالی از قبیل وجوه نقد، طلا، زعفران در مجموع به ارزش ۴۷۰ میلیون ریال از محل گریخته است.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر متهم را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن هویت وی را به نام «منصوره» شناسایی و به‌دنبال آن محل کار جدیدش را شناسایی کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه با تلاش مامور خانم کلانتری ۱۶۰ خزانه، متهم در مخفیگاهش با دستور قضائی دستگیر شد، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل مال‌باخته به ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی سایر مال‌باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار دارد، گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه پلیسی، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز