خبرگزاری کار ایران

الویری:

هنوز مصوبات شورای اول در خصوص کاهش آلودگی هوا اجرایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۰۷

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: 35 پروژه برای کاهش آلودگی هوا در شورای اول به تصویب رسیده بود که این پروژه‌ها اجرایی نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در حاشیه یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی امروز شورای شهر تهران درخصوص آلودگی هوای تهران گفت: کشورهای مختلفی در دنیا با برنامه‌ریزی موفق شده‌اند در یک مقطع زمانی آلودگی هوای خود را مهار کنند، در تهران نیز برنامه‌های مختلفی برای کاهش آلودگی هوا تدوین شده است.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر اول برای کاهش آلودگی هوا گفت: در شورای اول برنامه‌ای ۱۰ ساله برای کاهش آلودگی هوا به تصویب رسید و شورای اول ۳۵ پروژه را در این حوزه تعریف کرد که این پروژه‌ها تاکنون اجرایی نشده است.

الویری با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر باشد، گفت: بسیاری از پروژه‌های این حوزه به دلیل عدم تحقق منابع مالی معطل مانده است، در حالی که با مدیریت ترددها و سفرهای درون شهری می‌توان بر کاهش آلودگی هوا تأثیر گذاشت.

وی با اشاره به تکمیل و تجهیز خط ۶ مترو گفت: تکمیل این خط می‌تواند در کاهش آلودگی هوا و مدیریت سفرها تأثیرگذار باشد و شهرداری اعلام کرده به طور متوسط ماهانه یک ایستگاه از این خط بهره‌برداری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز