خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران/بارش باران و برف در ۱۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۸۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز،چالوس،فیروزکوه وآزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است.

وی ادامه داد: همچنین در محورهای هراز، چالوس بارش برف و باران، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت همراه با بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی،پایانه کلانتری،پل کلاک و گرمدره سنگین گزارش شده است.

رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران دربرخی از محورهای استان‌های اصفهان، البرز، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان، قزوین، قم، زنجان، کردستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است همچنین در برخی از محورهای استان‌های البرز، بوشهر، قزوین، قم، کرمان، گیلان، یزد بارش باران مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناحا تاکید کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگرتجهیزات ایمنی  زمستانی الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز