خبرگزاری کار ایران

محمد هاشمی در توضیح یک خبر:

کاهش ۳۰ درصدی بار مراجعات مردم به مراکز درمانی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۱۸

مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت در رفع همپوشانی چند دفترچه ها و محدود کردن مراجعات بیمه‌شدگان رایگان به بخش دولتی که بر اساس تبصره ١٧ قانون بودجه انجام شده بار مراجعات سازمان بیمه سلامت را کاهش داده است.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در توضیح خبر "کاهش ٣٠ درصدی بار مراجعه بیماران به مراکز درمانی" افزود: اقدامات موثر سازمان بیمه سلامت در رفع همپوشانی چند دفترچه ها و محدود کردن مراجعات بیمه‌شدگان رایگان به بخش دولتی که بر اساس تبصره ١٧ قانون بودجه انجام شده بار مراجعات سازمان بیمه سلامت را کاهش داده است لیکن این کاهش در قالب افزایش بار مراجعه به بخشهای دولتی ظهور و بروز کرده و موجب افزایش بار مراجعه سایر سازمان‌های بیمه‌ای به مراکز دیگر شده و به عبارت دیگر تغییرات رشد بار مراجعه به مراکز درمانی کشور همانند سال‌های گذشته بوده است.

وی بیان کرد: اجرای راهنمای بالینی هم منجر به کاهش مراجعات و تقاضاهای القایی و غیرضرورى شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: برخلاف ادعای مطرح شده با تدابیر صورت گرفته با وجود افزایش تورم و افزایش قابل توجه قیمت خدمات و کالاها در کشور، افزایش تعرفه‌های سلامت تنها ۱۰ درصد بوده که عدد بسیار اندکی است.

هاشمی گفت: همان گونه که بارها تاکید کرده ایم ماموریت اصلی سازمان بیمه سلامت، پوشاندن جامه عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است که بیمار در هنگام بیماری نباید جز رنج بیماری رنج دیگری داشته باشد. لذا حمایت مالی از بیماران در زمان بیماری وظیفه اصلی این سازمان بوده و همواره در این مسیر قدم برداشته شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز