خبرگزاری کار ایران

پورسیدآقایی فشار سنگینی را تحمل می‌کرد/پیش از تقدیم بودجه ۹۹ به شورا، متمم بودجه ۹۸ را ارسال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۷۰

شهردار تهران درخصو استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: آقای پورسیدآقایی نیز دومین بار بود که استعفا داده بود و فشار سنگینی را تحمل می کرد، در این زمینه مورد خاصی دخیل نبود.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه مراسم اهدای ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده استان های خوزستان، لرستان و گلستان با حضور در جمع خبرنگاران به علت اهدای ماشین آلات به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: بعد از سیل امسال شورای شهر تهران بودجه ای به مناطق سیل زده اختصاص داد. شهرداری تهران نیز با توجه به نیازهای تخصصی این شهرداری ها، بودجه مذکور را تبدیل به کشنده های تولید داخل کرد و آن ها را به مدیریت شهری مناطق سیل زده اهدا کرد تا در زمینه های مختلف از آن استفاده کنند. 

وی افزود: به هر صورت این کار مرسوم نیست که ما خارج از محدوده و حریم شهر تهران اقدامی انجام دهیم، اما سیل اخیر رویدادی عادی نبود و طبق مصوبه هیات وزیران استان ها به کمک سیل زدگان رفتند. شهرداری تهران نیز جزو اولین گروه های اعزامی بود و این اتفاق در حالی افتاد که تهران خود در معرض سیل قرار داشت. با این وجود، همکاران من در مدیریت شهری توانستند از بخش عمده ای از آلام مردم بکاهند. 

حناچی در ادامه درباره استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک و فرد جایگزین وی گفت: معاون جایگزین ایشان دکتر یوسف حجت از مدیران با سابقه کشور است که مشغول به کار شده اند. فعلا سرپرست معاونت هستند تا مقدمات کار در مراحل بعدی طی شود.  آقای پورسیدآقایی نیز دومین بار بود که استعفا داده بود و فشار سنگینی را تحمل می کرد، در این زمینه مورد خاصی دخیل نبود. 

وی با بیان اینکه به هر حال تغییر و تحول در شهرداری تهران طبیعی است و ما باید آن را به شکلی مدیریت کنیم که بهره بیشتری ببریم، ادامه داد: حوزه حمل و نقل و ترافیک بسیار گسترده است که طرح ترافیک یکی از پروژه هاست. هر کدام از اینها مدیران را مستهلک می کند. 

حناچی درباره حواشی فعالیت «بیدود» و تکلیف ودیعه های مردم نزد این شرکت نیز گفت: شرکت متعهد به پرداخت پول هایی است که مردم به حساب ریخته اند. به هر صورت سرمایه گذاری برای دوچرخه در هیچ کجای دنیا اقتصادی نیست و معمولا در کنار موضوع دیگر است یا جنبه تبلیغاتی دارد. ما هم به شرکت بیدود پول نداده بودیم اما فضا را در اختیار قرار داده بودیم. این تجربه را هم ادامه خواهیم داد. 

وی در ادامه احتمال انتصاب سید مناف هاشمی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک را رد کرد. 

حناچی در پاسخ به این سوال که آخرین باری که از اتوبوس و ناوگان شهری استفاده کرده است چه زمانی بود، گفت: «چو دانی و پرسی سوالت خطاست». روزهای سه شنبه با وسیله حمل و نقل عمومی و دوچرخه در شهر تردد می کنم و می دانم در زمینه حمل و نقل عمومی مشکل داریم. به طور مثال، در تهران ۳ هزار اتوبوس کم داریم و برای تکمیل حمل و نقل ریلی به ۲ هزار واگن نیاز است. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا در مقیاس دولت این مساله را حل کنیم. 

براساس گزارش شهرنوشت؛ وی در پایان درباره زمان ارائه بودجه ۹۹ گفت: بودجه در دی ماه ارائه می شود اما قبل از آن یک متمم به شورا خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز