خبرگزاری کار ایران

عوامل تخریب دوربین‌های مداربسته در "فردیس"دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۵۴

فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر اقدام به تخریب دوربین های مداربسته در شهرستان "فردیس" کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی نا آرامی های اخیر که به بهانه گرانی و سهمیه بندی بنزین و با سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و سود جو رخ داد، تعدادی از اراذل و اوباش برای عدم شناسایی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی اقدام به تخریب دوربین های مداربسته در شهرستان "فردیس" می کردند که با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند بیشتر تخریب ها توسط ۳ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات صورت می گیرد که با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده هر ۳ نفر آن ها شناسایی شدند که با هماهنگی مقام قضائی نامبردگان در چند عملیات غافلگیرانه در اطراف شهرستان "فردیس" دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

سردار محمدیان تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه تخریب و شرکت در اغتشاشات بودند اما در مواجهه با مستندات ماموران چاره ای جز اعتراف نیافته و به تخریب دوربین های مداربسته در سطح شهر "فردیس" اقرار کردند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر کسانی بخواهند آن را مختل کنند، قانون به شدت با آن ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز