خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ میلیاردی دلار و تراول‌های تقلبی

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۹۲

سرکلانتر هفتم از دستگیری ۲ جاعل و توزیع کننده دلار و تراول های تقلبی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۲میلیارد و یکصد میلیون ریال دلار و تراول تقلبی کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۲ جاعل در محدوده کلانتری ۱۱۷جوادیه در توضیح این خبر، گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که موتورسواری در محدوده کلانتری ۱۱۷ "جوادیه" دلار و تراول های تقلبی را به ارزش ریالی کمتر از ارزش واقعی توزیع می کند.

وی عنوان کرد: تیم عملیات کلانتری جوادیه شناسایی و دستگیری متهم را بر عهده گرفتند و تعداد گشت زنی‌های هدفمند در محدوده این کلانتری افزایش یافت.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری غروب روز گذشته به رفتار موتورسواری مظنون و برای بررسی های بیشتر به وی نزدیک و تحت بازجویی قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه موتور سوار پاسخ درستی به سئوالات ماموران نمی داد، تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری برای تحقیقات تکمیلی وی را بازرسی و در بررسی های بیشتر موفق شدند، ۱۹۳ برگ تراول ۵۰۰ هزار ریالی تقلبی به ارزش ۹۶  میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف کنند.

جلیلیان افزود: متهم که ۳۱ ساله است برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال و در بازجویی اولیه علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی اقرار کرد: قصد داشته یکصد میلیون ریال تراول تقلبی را به مبلغ ۲۵ میلیون ریال بفروشد.

به گزارش سایت پلیس، وی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مشخص شد، متهم با همکاری همدستش در منزلی مسکونی در محدوده کلانتری تراول و دلارهای تقلبی را چاپ و سپس به وارد چرخه بازار می کنند که شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری دومین متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم دستور قضائی برای دستگیری دومین متهم پرونده و بازرسی از مخفیگاه متهمان اخذ شد و تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

جلیلیان ابراز داشت: تیم اعزامی علاوه بر دستگیری متهم، موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳ لپ تاپ، ۲ پرینتر، ۴ بسته کاغذ چاپ پول، ۴ عدد مهر جعلی پول و ۵  دستگاه ساخت مهر ژلاتینی و ۴ هزار برگ تراول و ۸۰۰ برگ دلار تقلبی به ارزش ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال کشف کنند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر ۲ متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز