خبرگزاری کار ایران

لزوم به روزرسانی دانش و تجهیزات در دستیابی به پلیس هوشمند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۸۳

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر لزوم ارائه آموزش‌های به روز انتظامی به کارکنان و استفاده از فناوری و ابزارهای پیشرفته انتظامی در رسیدن به پلیس هوشمند و مقتدر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدشرفی با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین پیش نیاز توسعه در هر کشور است، اظهار داشت: پلیس برای ایفای نقش بهتر در این خصوص ارتقاء دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است.

وی جامعه امروز را نیازمند پلیسی هوشمند، متخصص و مقتدر دانست و یادآور شد: سازمان ها و نهادهای دانش بنیان و اقشار تحصیل‌کرده که از سرمایه های اصلی جامعه هستند می توانند مهمترین نقش را در ایده پردازی و هوشمندسازی پلیس داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت به کارگیری تجهیزات انتظامی پیشرفته عنوان کرد: استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین نیاز غیرقابل انکار در نیروی انتظامی است و تسلط بر دانش و تجهیزات مدرن یکی از مقدمات تحقق پلیس هوشمند است.

سردار شرفی تصریح کرد: پلیس باید دائما از نظر دانش و مهارت در حال یادگیری باشد تا بتواند خدمات بهتر و مضاعفی را به جامعه و مردم آن ارائه دهد.

وی با یادآوری افزایش روزافزون مطالبات مردمی از پلیس، گفت: با توجه به زیر ساخت های موجود در نیروی انتظامی به خصوص در حوزه فناوری های نوین، فرماندهان و مدیران می توانند با ارتقاء دانش و مهارت کارکنان از این مهم حداکثر بهره را ببرند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه هدف از تعالی در تمامی زمینه ها کمک به ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه است، عنوان کرد: یکی از راه‌های افزایش منزلت پلیس نزدیکی به افکار و سرمایه های اجتماعی است تا بتواند از همفکری و مساعدت آنها در جامعه بهره مند شود.

سردار شرفی افزود: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرایمی چون سرقت و دستیابی به اولویت های تعیین شده از طرف ناجا، لازم است تمامی پلیس های تخصصی هم سو با یکدیگر و با اجرای طرح های مستمر انتظامی و عملیاتی، کلانتری ها را در دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده همراهی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به سهم سایر دستگاه ها در تولید امنیت و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به وظایف آنان در همراهی با خادمان خود در نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: تامین امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه ها در تامین آن نقش و سهم دارند.

به گزارش سایت پلیس، وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرمایشات خود ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی را بیان فرموده اند که این به معنی پلیس مقتدر، هوشمند و پاسخگو است که به حول و قوه الهی این امر با تلاش جهادی پلیس، مجاهدان فی سبیل الله و با مشارکت همه سازمان ها و مسئولان تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز