خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل اصلی آتش زدن یکی از بانک‌ها در "اصفهان"

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۷۳

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری یکی از عوامل اصلی آتش زدن یکی از بانک‌ها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی ظهار داشت: عده ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین، آشوب هایی در شهر اصفهان ایجاد کردند که موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شدند، یکی از افرادی را که اقدام به آتش زدن یک بانک در اصفهان و تخریب چندین چراغ راهنمایی و رانندگی کرده بود، شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی از دستگیری عامل آتش سوزی و راهبندان یکی از میدان های شهر اصفهان نیز خبر داد و ادامه داد: افراد دستگیر شده پس از روبه رو شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه های ارتکابی اعتراف و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان خاطر نشان کرد: شناسایی عناصر اصلی و عوامل تحریک کننده اغتشاشات اخیر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و تمامی افراد بزودی دستگیر و به دست قانون سپرده می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز