خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تربیت مدرس:

دکتر سلیمانی جوانمردانه با دشمن مقابله کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۶۶

رییس دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: تحمل ۱۴ ماه سختی و بزرگترین شکنجه‌های روحی و فشارهای عظیم دکتر سلیمانی را از آنچه بود، آب دیده‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم استقبال از دکتر مسعود سلیمانی استاد و دانشمند ایرانی که به تازگی از زندان آمریکا آزاد شده است بعداز ظهر امروز با محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس، حسین سالار آملی معاون امور بین الملل وزارت علوم  در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در ابتدای این مراسم عنوان کرد: امروز ما همه برای خوشامدگویی و بزرگداشت مسعود سلیمانی جمع شدیم. بزرگمردی که زحمات و رنج‌های او در سخنان کوتاه نمی‌گنجد. او یک دانشمند فرهیخته و یک مسلمان جهادگر است.

وی ادامه داد: تحمل ۱۴ ماه سختی و بزرگترین شکنجه‌های روحی و فشارهای عظیم او را از آنچه بود آب دیده‌تر کرد تا آنجا که به قله‌های ایمان دست یافت و مقابل نیت‌های دشمنان این مرز و بوم ایستاد. او همچنین بسیار در این مبارزه موفق بود. این اتفاق برای دانشمند ما یک امتحان الهی بود که با سربلندی از آن بیرون آمد و این اتفاق برای همه دانشجویان ما آموزنده است زیرا وی جوانمردانه با دشمن مقابله کرد.

احمدی اضافه کرد: بازگشت دکتر سلیمانی را به دانشگاه و به خانه خودش تبریک می‌گوییم و همچنین به همکاران او، دانشجویان، خانواده‌اش و ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه گفت: مادر دکتر سلیمانی در این ایام مرحوم شدند ولی چنین فرزندی را تربیت کردند و اکنون برای او علو درجات را از خداوند می‌طلبیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز