خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمان ملل:

گفت‌وگو بین اعضای خانواده‌ باید در شرایط برابر و بدون تهدید صورت بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۸۳

نماینده سازمان ملل گفت: برای تبادل اطلاعات کشورهای اسلامی با یکدیگر نیاز است، اختلاف‌های ارزشی و فرهنگی کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الکساندر فدولو نماینده سازمان ملل در مراسم افتتاح مرکز بین‌المللی تعالی گفت‌وگوی خانواده ضمن تبریک برای راه‌اندازی این مرکز گفت: مرکز بین‌المللی تعالی گفت‌وگوی خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است. خانواده و ارتقای آن از این جهت مهم است که موجب ارتقای عزت نفس اعضای هر جامعه می‌شود. مشکلات خانواده ممکن است اعتماد اعضای خانواده را به یکدیگر از بین ببرد. باید توجه کنیم که هر عضو خانواده رویکردهای شخصی خود را دارد که باعث می‌شود گفت‌وگوی میان اعضای خانواده برای سهم رویکردهای یکدیگر بسیار مهم باشد.

وی در ادامه گفت: گفت‌وگو میان اعضای خانواده موجب می‌شود تا شناخت آنها از یکدیگر بیشتر شود. بنیاد خانواده به دلیل وجود مسائل اجتماعی، جنگ‌ها، مواد مخدر، بی‌سوادی و غیره تضعیف شده است. مشکل کمبود ارتباط در بین اعضای خانواده بر مبنای دلایل مذکور طبیعی است، به این خاطر نیاز به یک تلاش جدی در این حوزه داریم. اینکه ارتباط بین اعضای خانواده سالم باشد بسیار مهم است.

نماینده سازمان ملل گفت: ارتباط سالم بین اعضای خانواده می‌تواند باعث رشد جسمی و روانی سالم آنها شود و از آنجایی که معاونت امور زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی برای ارتقاء گفت‌وگو بین اعضای خانواده داشته است، سپاسگزار آنها هستیم. آنچه مهم است ارتقاء خانواده و جامعه است. لازمه تبادل اطلاعات بین جوامع این است که اختلاف‌های فرهنگی و ارزشی را کنار بگذاریم.

الکساندر فدولو گفت: گفت‌وگوی بین اعضای خانواده‌ها باید در شرایطی برابر و بدون تهدید صورت گیرد. این باعث خواهد شد که گفتمان موثر باشد و تعامل صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز