خبرگزاری کار ایران

سقوط نظام خانواده در غرب

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۷۵

مدیرکل حقوق بشر زنان وزارت امور خارجه گفت: آنچه غرب تجربه کرده سقوط نظام خانواده بوده که متاسفانه انتقال نسبی آن به کشورهای اسلامی باعث بحران در حمایت اعضای خانواده از یکدیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا ارشادی، مدیرکل حقوق بشر زنان وزارت امور خارجه در افتتاحیه بین‌المللی تعالی گفت‌وگوی خانواده گفت: نگاه ایران به نهاد خانواده نگاهی اخلاقی و اسلامی است که ارتباط بین اعضای خانواده از موضوعات مهم در تعریف ما از خانواده است. متاسفانه نگاه غربی، فردگرایی، آزادی‌های بی‌حد و حصر مورد نقد ما است. آنچه غرب تجربه کرده سقوط نظام خانواده بود.

وی در ادامه گفت: ناتوانی غربی‌ها در نگاهداشت نهاد خانواده آنها را مجبور کرد تا به تغییرات ساختاری اجتماعی متوسل شوند. انفعال نسبی کشورهای اسلامی در مواجهه با رویکردهای غربی باعث شد حمایت اعضای خانواده از یکدیگر با بحرانی جدی روبه‌رو شود.

ارشادی گفت: ما قائل به گفت‌وگو با کشورهای جهان اسلام در موضوع خانواده هستیم و این مرکز فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی با توجه به اشتراکات دینی است تا برای ارتقاء فرهنگ خانواده همکاری کنند. ارتقاء تعامل اعضای خانواده نیاز به ارتقاء فرهنگ و اقتصاد دارد تا تاثیرگذار باشد. امیدوارم تاسیس این مرکز بتواند مشکل‌گشای معضلات خانواده در کشورهای اسلامی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز