خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

از حقوق کارکنان دانشگاه آزاد کسر نخواهد شد/ اگر مشکلی در احکام حقوقی پرسنل وجود داشته باشد، اصلاح می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۹۸

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره بخشنامه اصلاح حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

«احمد حیدری» سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بخشنامه‌ای که قرار بوده بر مبنای آن از حقوق کارکنان دانشگاه آزاد کسر شود و همچنین در واکنش به تجمعی که صبح امروز از سوی کارمندان در اعتراض به این مسئله برگزار شد، توضیح داد: صبح امروز رییس دانشگاه واحد تهران مرکز در این خصوص توضیحاتی به کارمندان دادند و آنها نیز این توضیحات را پذیرفتند. ماجرا از این قرار است که در سال ۸۸ که احکام تفاوت تطبیق در دانشگاه آزاد صادر شد؛ حقوق پرسنل اندک بود و نسبت به آن حدی که کارمندان دیگر دریافت می‌کردند، خیلی پایین‌تر بود، اما بعدها این فاصله‌ با احکام تفاوت تطبیق پر شد.

وی در تشریح احکام تفاوت تطبیق گفت: وقتی حقوق  از میزان حداقل پایین‌تر است، حکمی برای آن صادر می‌شود تا به حداقل حقوق برسد. این کار به خاطر اصلاح حقوق پرسنل صورت گرفت و تفاوت تطبیق برای هر کسی متفاوت است. طبق بخشنامه اصلاح ضریب حقوق، به حقوق عائله‌مندی و اولاد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شده است. 

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: لازم به ذکر است که از حقوق هیچ کسی، کسر نخواهد شد و اگر در احکام کارکنان مشکلی وجود داشته باشد، آن را اصلاح کرده و مانع از کم شدن حقوق آنها می‌شویم. کارمندان دانشگاه نیز ابتدا تصور کردند که قرار است از حقوقشان کسر شود، اما با توضیحات رییس دانشگاه تهران مرکز قانع شدند که اینطور نیست.

حیدری ادامه داد: امسال از سوی معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد حق اولاد کارمندان از ۱۷ هزارتومان به ۵۰ هزار تومان و حق تاهل نیز از ۹۵ هزار تومان به ۲۰۰ هزارتومان رسید. علاوه بر اینها تسهیلاتی دیگری نیز برای نیروهای دانشگاه آزاد در نظر گرفته شد که تا چند روز آینده به اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش  به اینکه گفته می‌شود؛ ۷۰۰ تا یک میلیون تومان از حقوق کارکنان کسر خواهد شد، گفت: کسر از حقوق یک میلیون تومانی نداریم، اگر برای کسی چنین اتفاقی افتاده باید مراجعه کند تا احکام او را بررسی کنیم. ضمن اینکه این حکم برای همه کارکنان دانشگاه آزاد در سراسر کشور اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز