خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم:

نیازمند نسل شاداب و خلاق هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۳۰۰

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: ما برای اجرای فناوری و پژوهش‌هایی که منجر به تحول در دروس و آینده جوانان می‌شود، در کنار آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم جشنواره پژوهش‌های دانش‌آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور برتر  با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ برگزار شد.

مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به اهمیت مدرسه در پژوهش گفت: هر سال آغاز هفته پژوهش از مدرسه شروع می‌شود زیرا مدرسه آغازگر همه چیز بوده و  حضور ما در اینجا از باب اهمیت مدرسه است. از اولیا و مسئولان خواهش می‌کنم دانش آموزان را به نمایشگاه‌های پژوهشی که در این هفته دایر است ببرند زیرا دیدن این نمایشگاه‌ها چشم اندازی برای آنها ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: این کشور اقتصاد دانش بنیان را در نظر گرفته و از طرفی توسعه پایدار  را نیز مد نظر دارد چنین چیزی میسر نمی‌شود مگر اینکه سرمایه گذاری لازم برای آن در نظر گرفت. ما نیازمند نسل شاداب و خلاق هستیم که می‌تواند بیاندیشد، برای این منظور طبیعی است که تمامی این بار سنگین را از آموزش و پرورش انتظار نداریم اما به طور کل این اتفاق محقق نمی‌شود مگر اینکه همه دست به دست هم دهیم و دیوارهای مدرسه را فراتر از آنچه که هست ببنیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: ما برای اجرای فناوری و پژوهش‌هایی که منجر به تحول در دروس و آینده جوانان می‌شود در کنار آموزش پرورش هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز