خبرگزاری کار ایران

دو واحد متخلف و آلاینده به مراجع قضایی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۶۰

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: در راستای اجرای ماده ۱۱ و ۱۲ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده ٦٨٨ قانون مجازات اسلامى دو واحد متخلف و آلاینده محیط زیست به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ، فاطمه برنا در تشریح این خبر اظهار داشت: در این رابطه یک واحد تولیدی مصنوعات تزئینی به دلیل عدم پیش بینی تمهیدات زیست محیطی و آلایندگی هوا و آب و همچنین یک واحد تفکیک غیر مجاز زباله به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی به دادگاه معرفی شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی محیط زیست استان تهران، برنا افزود: این واحد ها با توجه به اخطاریه های مکرر به دلیل عدم اقدام مؤثر برای رفع آلودگی، متخلف شناخته شده و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت. 

وی در ادامه گفت: همچنین طی گشت و پایش های محیط زیست، برای یک واحد رنگرزی پارچه غیر مجاز به دلیل سرریز نمودن فاضلاب به منابع آب زیر زمینی و آلودگی آن و یک واحد قالکاری غیر مجاز بدلیل آلودگی هوا اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

 رییس اداره محیط زیست شهریار در پایان افزود: حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب، خاک و هوا از وظائف ذاتی محیط زیست بوده و محیط زیست در این رابطه با هرگونه تخلف که سلامت شهروندان را تهدید کند و یا باعث خسارت به محیط زیست شود، برابر قوانین برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز