خبرگزاری کار ایران

دیدار سردار کارگر با تولیت آستان قدس رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۸۱

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با حجت‌الاسلام احمد مروی خواستار سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در راستای احیای موزه استکبارستیزی شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، امروز در مشهد دیدار کرد.

سردار کارگر در این دیدار ضمن تشکر از تولیت آستان قدس رضوی، ایجاد موزه‌های دفاع مقدس را در تمام استان‌ها یکی از مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و نبود باغ موزه دفاع مقدس را در استان خراسان رضوی یک نقیصه دانست.

وی در ادامه به حضور بیش از ۳۰ میلیون زائر بارگاه منور رضوی در مشهدالرضا و هدایت‌بخشی از این زوار جهت بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کنار تشرف به حرم حضرت رضا(ع) اشاره کرد و حمایت آستان قدس رضوی از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را خواستار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احیای موزه بین‌المللی استکبارستیزی را تحت نظر موزه ملی جنگ جزو مأموریت‌های در دست اقدام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و خواستار سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی برای حفظ هویت این موزه شد.

همچنین سردار سرتیپ دوم حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این دیدار به تعأملات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی اشاره و تداوم این ارتباط را ضروری دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به عقب‌ماندگی استان خراسان رضوی در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، خواستار حمایت آستان قدس رضوی از ساخت مسجد امام رضا(ع)، مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی شد.

در این دیدار تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی موافقت خود را برای ساخت و تکمیل مسجد و مرکز رفاهی شکر اعلام کرد.

وی ضمن استقبال از درخواست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برای کمک در زمینه احداث مسجد امام رضا(ع) وعده داد که در آینده نزدیک از مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که در حال ساخت است بازدید و اوامر مقتضی را به مراجع ذیربط ابلاغ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز