خبرگزاری کار ایران

رییس جهاد دانشگاهی:

«فعالیت‌های فداکارانه» نیاز امروز کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۹۹

رییس جهاد دانشگاهی گفت: اکنون کشور ما با توجه به شرایطی که دارد، نیازمند فعالیت‌های فداکارانه است البته نه به آن شکل که مسئولان ما به وظایف خود عمل نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین آیین اعضای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران بعد از ظهر امروز با حضور محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

طیبی رییس جهاد دانشگاهی در ادامه مراسم تندیس ملی فداکاری گفت: یکی از مشکلات جامعه ما که با آن دست به گریبان هستیم بحث اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان است. ما در آبان ماه گذشته شاهد تلخی‌های زیادی در کشور بودیم که این تلخی به خاطر این بود که جوانان چند سال منتظر کار و اشتغال بودند و در عین حال یک ضد انقلابی سوار بر این فرصت‌ها می‌شود، این یعنی ما وظایف خود را به خوبی انجام نداده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم مشکلات کشور حل و یک رفاه عمومی ایجاد شود باید همبستگی ملی داشته باشیم و از دعواهای سیاسی پرهیز کنیم، کسی هم در دنیا دنبال این نیست که به ما کمک کند. البته که جهاد دانشگاهی توانایی‌های زیادی دارد و می‌توانیم شغل‌های زیادی ایجاد کنیم اما مشکل کمبود منابع داریم. اکنون کشور ما با توجه به شرایطی که دارد نیازمند فعالیت‌های فداکارانه است البته نه به آن شکل  که مسئولان ما به وظایف خود عمل نکنند.

طیبی اظهار داشت: ما هنگامی که کارمان را با کشورهای خارجی آغاز کردیم آنها حاضر نبودند ایده و علمشان را در اختیار ما قرار دهند اما ما توانستیم خودمان علم کار را بیاموزیم.

رییس جهاد دانشگاهی گفت: سال گذشته بخاطر اختلال در سیستم‌های بانکی رقمی حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان از دست رفت. اگر این مبالغ به شکل سوبسید در اختیار نهادهایی مانند جهاددانشگاهی قرار می‌گرفت در شرایط بهتری قرار داشتیم و می‌توانستیم با آن هزینه‌ها اشتغال ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز