خبرگزاری کار ایران

پویش ۲۰ تا ۲۰ موسسه کهریزک با هدف تأمین شیر خشک و مکمل‌های غذایی کودکان معلول ذهنی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۷۶

مؤسسه خیریه کهریزک با هدف تأمین هزینه شیر خشک و مکمل‌های غذایی کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست، پویش «از ۲۰ تا ۲۰» را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایلنا؛ محمدعلی احمدی‌تنکابنی،  در خصوص پویش «از ۲۰ تا ۲۰» گفت: مؤسسه خیریه کهریزک، مؤسسه‌ای مردمی و غیرانتفاعی است که با همت و یاری مردم نیکوکار، غریب به ۴۸ سال است فعالیت می‌کند و امروزه  نگهداری، توانبخشی و آموزش بیش از سه هزار سالمند، معلول، کودک اختلال اوتیسم، کودک معلول ذهنی و بیماران ام اس را بر عهده دارد.

وی افزود: مؤسسه خیریه کهریزک با هدف تأمین هزینه شیر خشک و مکمل‌های غذایی کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست، پویشی با نام «از ۲۰ تا ۲۰» را راه‌اندازی کرده است که خیران می‌توانند در این پویش، ۲۰ هزار تومان روز بیستم هر ماه به مؤسسه خیریه کهریزک کمک کنند که قطعاً حمایت همگانی نیکوکاران، این امکان را به کهریزک می‌دهد تا از نظر تغذیه، شرایط مناسب‌تری را برای کودکان فراهم آورد.   

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، تنکابنی بیان کرد: تلاش ما این است که در شرایط مختلف از کیفیت خدمات خود نکاهیم. تاکنون نیز با وجود تمام سختی‌ها سعی کردیم از اقلام مورد نیاز کودکان کسر نکنیم و همچنان با همان کیفیت به کودکان خدمات ارائه کنیم. اما افزایش قیمت شیر خشک و به خصوص مکمل‌های غذایی کودکان که با توجه به شرایط جسمی و حساسیت‌های آنان، متنوع و خاص است، ما را با مشکل مواجه کرده است. 

وی در پایان تصریح کرد: هموطنان و نیکوکاران می‌توانند از روش‌های مختلفی در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند که از جمله می‌توان به حضور در دفاتر مؤسسه خیریه کهریزک در سطح شهر تهران و استان البرز، پرداخت آنلاین از طریق وب‌سایت مؤسسه خیریه کهریزک به نشانی WWW.KAHRIZAKCHARITY.COM،  شماره‌گیری کدهای دستوری #۶۵*۷۸۰* و #۷۰۰*۷۳۷* در تلفن همراه و دارندگان اپلیکیشن ایوا از طریق بخش نیکوکاری این اپلیکیشن اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز