خبرگزاری کار ایران

تعیین‌تکلیف پلاسکو در شورا

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۶۷

جلسه کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با موضوع تعیین تکلیف صدور پروانه ساختمانی ساختمان پلاسکو با حضور نمایندگان بنیاد مستضعفان، نمایندگان پلاسکو، استانداری تهران، معاونت شهرسازی شورای شهر تهران و مدیران شهری و شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و رییس کمیته شهرسازی در این جلسه با تاکید بر اینکه پلاسکو اتفاقیست که همه در جریانش هستند و شهرداری تهران ۱۶ تن از عزیزانش را از دست داد که هنوز در لیست شهدای بنیاد شهید هم قرار نگرفته اند، بار دیگر به متضرران این حادثه اشاره کرد و گفت فارغ از همه اختلاف نظرها اگر قرار حل مساله است، همه نهادها و دستگاهها باید با هم همکاری کنند.

نژادبهرام با اشاره به حضور همه طرفین موضوع پلاسکو در جلسه، تاکید کرد که یک موضوع قابل حل تبدیل به عارضه ای اجتماعی شده که با درایت معاونت شهرسازی شهرداری قابل حل است.

براساس گزارش  معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران قرار بر این شد که مسائل صدور پروانه در اسرع وقت پیگیری شده و مسائلی نظیر پارکینگ و عوارض، فی مابین بنیاد و شهرداری در جلسه ای با سرعت حل و فصل شود و شورا در جلساتی با مهندس هاشمی رییس شورا و شهردار تهران، هماهنگیهای لازم را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز