خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

بارش برف و باران در محورهای 10 استان/ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج-تهران

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۳۵

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در محورهای 10 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی اعلام کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در استان اردبیل (محور اردبیل -مغان)، استان آذربایجان شرقی (محورتبریز-میانه)، استان گلستان (محور توسکستان) و ارتفاعات محور چالوس در استان مازندران بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی (اکثرمحورها)، استان اردبیل (محورهای گرمی- بیله سوار و پارس آباد-مشکین شهر)، استان خراسان رضوی (محورهای مشهد -سرخس و سبزوار - نیشابور ومشهد- سمنان) و استان گلستان (محورجنگل گلستان) بارش باران گزارش شده است.

به گفته وی در اکثر محورهای استان خوزستان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضع ترافیکی راه‌ها نیز گفت: در آزادراه قزوین- کرج(محدوده پایانه شهید کلانتری تاپل فردیس) و آزادراه کرج-تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) ترافیک نیمه‌سنگین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز