خبرگزاری کار ایران

سرهنگ علی محمدی خبر داد:

افزایش نقل‌وانتقال وسایل‌نقلیه دست‌دوم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۱۸

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش آمارهای نقل‌وانتقال موتورسیکلت و خودروهای دست‌دوم در ۸ ماه اول سال‌‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی با اعلام این خبر افزود: در ۸ ماه اول  سال جاری در سطح کشور نقل و انتقال خودرو نسبت به سال گذشته افزایش ۶ درصدی را نشان می دهد و همچنین خودروهای نوشماره وارداتی با کاهش ۴۶ درصدی مواجه بوده است.

وی اضافه کرد: شماره گذاری خودروهای نوشماره تولید داخل در ۸ ماهه نخست سال جاری نسبت به  مدت مشابه سال گذشته نشانگر کاهش ۱۵ درصدی  است.

سرهنگ محمدی در خصوص آمار شماره گذاری موتورسیکلت، اظهار داشت: نقل وانتقال موتورسیکلت ها در ۸ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: بیشترین فراوانی موتورسیکلت به ترتیب مربوط به تهران بزرگ  ، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان است و کمترین فراوانی نیز به ترتیب مربوط به استان های کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، اردبیل، چهارمحال وبختیاری و خراسان جنوبی است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود با اشاره به آمار خودروهای فعال در کشور اظهار کرد: در سطح کشور ۲۱ میلیون و ۷۷۸ هزار دستگاه خودروی فعال و پلاک نصب شده  داریم که از این تعداد، بیش از ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار خودرو در تهران هستند.

وی ادامه داد: بیشترین فراوانی خودرو به ترتیب مربوط به تهران بزرگ، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و خوزستان است و کمترین فراوانی نیز به ترتیب مربوط به استان های کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز