خبرگزاری کار ایران

تذکر به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک/ انتقاد به شرایط نامناسب تردد شهروندان

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۷۲

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر نسبت به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۲ تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدر اعظم نوری در جریان یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران درتذکری گفت: در بازدید دوره ای از خیابان پانزده خرداد به سمت خیابان خیام در محدوده شهرداری منطقه 12 شاهد شرایط نامناسب تردد شهروندان از این خیابان در مسیر شرق به غرب و پیاده رو بودیم. متاسفانه به دلیل توقف چند ساله پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و باقی ماندن کارگاه عمرانی آن، نیمی از عرض پیاده رو مسدود شده و افراد پیاده به سختی این مسیر را طی می‌کنند.

وی افزود: این در حالی است که وجود دست فروشان و سد معبرهایی که از سوی اینها و همچنین برخی مغازه داران، توامان در این پیاده رو ایجاد شده، تردد را بیش از پیش مشکل ساخته است.

نوری با بیان اینکه همچنین به دلیل تجاوز کارگاه عمرانی به بخشی از این خیابان و کم عرض کردن آن در مسیر انتهایی خیابان پانزده خرداد به سمت چهار راه گلوبندک ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود افزود: این در حالی است که محل توقف اتوبوسهای شهری نیز دقیقاً در همان نقطه است و وضعیت عبور و مرور را بسیار سخت و در عین حال خارج از چارچوب و نظم می‌کند.

وی از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 درخواست کرد که نسبت به بررسی وضعیت پروژه زیرگذر گلوبندک که ظاهراً پیشرفت آن 60 درصد است اقدام و برنامه تکمیل و بهره برداری از آن را اعلام کنند.

نوری افزود: شهرداری و معاونت فنی و عمرانی باید نسبت به سامان دهی وضعیت عبور و مرور عابرین و خودروها و در راستای جمع آوری و یا سامان دهی تجهیزات کارگاه های ساختمانی این محدوده اقدام نمایند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری همچنین درخواست کرد: نسبت به پاک سازی معابر موصوف از مشاغل سیار و انتقال آنها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام نموده وگزارش لازم را به شورای اسلامی شهر منعکس کنند.

همچنین زهرا نژادبهرام در جریان یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر در تذکری گفت: با توجه به پذیرش پیشنهاد شورای امنیت ملی نسبت به شهید شمردن جان باختگان اعتراضات آبان ۹۸ و جبران آسیبهای وارده از سوی مقام معظم رهبری، از بنیاد شهید درخواست می کنم همچنان که بارها درخواست شهید خواندن ۱۶ آتشنشان جانباخته در حادثه پلاسکو مطرح شده، این عزیزان هم در اسناد بنیاد شهید با عنوان شهید نامیده شوند.

وی افزود: شهدای پلاسکو از جان خود مایه گذاشتند تا جان و مال مردم را حفظ کنند. لذا از بنیاد شهید می خواهم با عنایت به رهنمودهای رهبری و ضرورت حمایت مادی و معنوی از خانواده ها و بازمانده های عزیزان آتشنشان، تعلق عنوان شهید زودتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز