خبرگزاری کار ایران

واکنش هاشمی به اظهارات اخیر قالیباف درباره ساخت مترو

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۶۵

رئیس شورای شهر به اظهارات اخیر قالیباف درخصوص ساخت مترو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل سرماخوردگی جلسه را واگذار کردم‌. آگاهی اعضای شورا نسبت به شهرداری افزایش یافته، به همین دلیل بحث سیاست ها و الزامات بودجه را بند بند بررسی می کنیم.

وی درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: در جلسه هم اندیشی امروز بحث انتصابات مطرح شد و شهردار پیشنهاد ورود تراموا را داد و خیابان‌های جمهوری، ولیعصر و امام خمینی را در این زمینه پیشنهاد داده است.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای قالیباف در مراسم روز دانشجو گفتند شما در طی ۲۵ سال، ۷۰ کیلومتر مترو ساختید و من در ۱۲ سال مدیریت، ۲۰۰ کیلومتر را ساخته ام، گفت: خیلی وقت پیش پاسخ دادم، من در زمان مدیریت آقای قالیباف مدیرعامل مترو بودم و آن زمانی که من مدیرعامل مترو بودم، مترو را ساختیم، من فقط دو سال نبودم، منظور آقای قالیباف این بود که کار خود من است و آن ۲۰۰ کیلومتر را هم من ساختم.

وی ادامه داد: کار کلنگ زنی مترو از قبل انقلاب شروع شده و نباید آن را مصادره به مطلوب کنیم‌.

رییس شورای شهر درخصوص بسته شدن متروی میرداماد گفت: من در جریان این موضوع نیستم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهردار تهران‌پس از یک سال همچنان در حال انتصاب مدیران جدید هستند، اظهار داشت: شهرداری تهران نزدیک به ۸۰۰ پست مدیریتی دارد و همیشه می تواند انتصابات داشته باشد.

هاشمی درخصوص متمم بودجه نیز گفت: متمم بودجه هنوز به دست من نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز