خبرگزاری کار ایران

اختلاف ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه و محصولات در میادین میوه و تره‌بار با سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۰۱

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران گفت: شهردار تهران بر ارتقاء و توسعه کیفی و کمی میادین میوه و تره بار به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم تاکید ویژه‌ای دارند.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اشاره سخنان شهردار تهران در نماز جمعه دیروز مبنی بر ساخت ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال جاری، گفت: به این ترتیب، تعداد میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۲۴۶ مرکز فعلی به ۲۵۶ مرکز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سه اصل اساسی برای خدمات رسانی به شهروندان، «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «احترام به مشتری» است، اظهار کرد: در همین راستا، قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار به طور متوسط، ۴۰ درصد از میانگین قیمت‌های سطح شهر پایین‌تر است.

راد با اشاره به اینکه با توجه به اوضاع و احوال معیشتی مردم، در حال حاضر میادین میوه و تره بار در کاهش هزینه زندگی اقشار ضعیف و متوسط جامعه از نقش مهمی برخوردارند و از سهم قابل توجهی در افزایش قدرت خرید خانواده‌ها ایفاء می‌کنند، تصریح کرد: استقبال شهروندان از میادین روز به روز بیشتر می‌شود و امروز این مراکز، پاسخگوی مراجعات روزافزون مردمی هستند که میادین میوه و تره بار را برای خریدهای روزانه و هفتگی خود انتخاب می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر سهم قابل توجه میادین میوه و تره بار در تامین نیازهای روزانه شهروندان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۴۰ درصد میوه و تره بار، ۲۵ درصد مواد پروتئینی، ۵۰ درصد مرغ و ۷۰ درصد ماهی و آبزیان شهر تهران از طریق میادین میوه و تره بار تامین می‌شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران راد افزود: بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه ای ۸ هزار تومان و هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته ای ۷ هزار تومان اعلام شده است. البته در صورت تامین و عرضه گوجه فرنگی با کیفیت مطلوب تر و مشخصات و ویژگی های متمایز و برتر، اعمال نرخ موردی حداکثر تا سقف ۱۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم صرفاً تحت نظارت مدیران میادین میوه و تره بار تا اطلاع ثانوی بلامانع اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز