خبرگزاری کار ایران

مهار آتش گسترده در یک سردخانه صنعتی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۶۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک سردخانه صنعتی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این آتش‌سوزی گفت: در ساعت ۸:۵۸ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در جاده قدیم کرج، بعد از پل کفش ملی، جاده اندیشه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این قسمت خارج از محدوده شهرداری تهران و بخشی از محدوده شهر قدس است، ادامه‌ داد: با توجه به گستردگی حادثه ۴ایستگاه  آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و خودرو کف به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه و نیروهای آتش نشانی شهر قدس در محل حضور داشتند و مشغول عملیات بودند.

ملکی تصریح کرد: محل  آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه بزرگ بود. قرار بود این ساختمان به یک سردخانه صنعتی تبدیل شود. هر طبقه ۵ هزار متر وسعت داشت و در مجموعه ۱۵ هزار متر وسعت این ساختمان بود. در این ساختمان مقدار زیادی مواد غذایی، مواد روغنی مثل انواع روغن‌ها شامل روغن غذایی، روغن پالم و کره و همچنین ظروف بسته بندی بستنی در حجم زیاد نگهداری می‌شد که دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: این ساختمان کاملا شعله‌ور بود و دود بسیاری به همراه شعبه‌های اتش از سقفها به بیرون متصاعد شده بود. آتش‌نشانان به سرعت مشغول عملیات شده و توانستند  حریق را تحت کنترل در آورند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی در حال حاضر آتش کاملا مهار شده و آتش نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز