خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی:

افزایش قیمت نباید افسار گسیخته باشد/سودجویی برخی افراد بی‌توجهی به افکار عمومی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۲۹

وزیر کشور تاکید کرد که افزایش قیمت نباید افسار گسیخته باشد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در نشست ستاد هماهنگی اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: نشست امروز جمع‌بندی عملکرد دوستان رسانه‌ای کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات درباره سوخت بود که  به صدا‌وسیما ماموریت دادیم نسبت به آگاهی‌رسانی در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان اینکه دوم دی‌ماه ۹۶ قرار بود این طرح اجرا شود اما به‌دلایلی اجرای آن به تعویق افتاد، اظهارداشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه سوخت انجام شده و از همه دوستنان در این زمینه تشکر می‌کنم.  البته درباره عدم اقناع‌سازی صحبت‌هایی شده که چنین نیست چون این دست موضوعات می‌تواند به مدل و روش‌های دیگر داشته باشد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه موضوع تنظیم بازار یکی از موضوعات مطرح شده در ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی بود، تصریح کرد: در این نشست تاکید شد مواجهه با افزایش قیمت بیش از این نشود و تا جایی‌که امکان دارد از کالاهای ذخیره شده استفاده شود. اگر چه با وجود افزایش قیمت بنزین ممکن است یک مقدار افزایش قیمت داشته باشیم اما این افزایش قیمت نباید افسار گسیخته باشد. سودجویی برخی افراد در افزایش قیمت کالاها بی‌توجهی به افکار عمومی است.

وزیر کشور با یادآوری ۱۶ آذر روز دانشجو این روز را نماد مبارز با استکبار دانست و گفت: شهادت دانشجویان در این روز خاطره غم‌انگیزی است که باید مبنایی برای انسجام، وحدت، دشمن شناسی و آگاهی بخشی باشد. قرار شد ۱۶ آذر برنامه‌هایی در دانشگاه‌های کشور برگزار شود.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: امروز گزارشی از  روند کلی افزایش قیمت مطرح کردم و نقاط مثبت و ضعف و مواجهه با این موضوع مطالبی را بیان کردم که قرار شد دستگاه‌های مربوطه موارد را آسیب‌شناسی کننند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز