خبرگزاری کار ایران

اعلام آمار دقیق دستگیرشدگان اغتشاشات توسط دستگاه قضا

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۱۸

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تعداد قابل ملاحظه‌ای از کسانی که در اغتشاشات اخیر اخلال و شرارت کردند، دستگیر و تعدادی نیز شناسایی و در آینده دستگیر می شوند، گفت: آمار دقیق دستگیرشدگان، توسط دستگاه قضائی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با خانواده شهید "رضا صیادی" در شهرستان "شوش"، اظهار داشت: این شهید نظم و امنیت با شجاعت از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دفاع کرد و بالاترین سرمایه خویش را که جانش بود در این راه تقدیم کرد.

فرمانده ناجا افزود: بابت داشتن چنین خانواده هایی که افتخار می کنند، فرزندشان در راه اسلام و حفظ امنیت و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شهادت رسیده، خدا را شاکریم و وظیفه داریم تا قدردان آنان و همکاران مجاهد فی سبیل الله باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه با حضور مقتدرانه مردم، نیروهای نظامی و انتظامی اغتشاشات فروکش و توطئه ها خنثی شد، تاکید کرد: امروز آرامش بسیار خوبی در کشور و استان برقرار است.

این مقام عالی رتبه نیروی انتظامی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از کسانی که در اغتشاشات اخیر اخلال و شرارت کردند،  دستگیر و تعدادی نیز شناسایی و در آینده دستگیر می شوند که به سزای اعمال شان خواهند رسید.

سردار اشتری بیان داشت: امیدواریم این درس عبرتی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی باشد که بدانند مردم هوشیارند و سر بزنگاه از ارزش ها، امنیت، ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ناجا شجاعانه، مقتدرانه و هوشمندانه در کنار مردم است، افزود: بحمدالله نیروی انتظامی در این عرصه هم وظیفه خود را به خوبی انجام داد و شهدایی را برای امنیت تقدیم کرد که باعث افتخار و سربلندی کشور اسلامی است.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: آمار دقیق دستگیرشدگان به دلیل اینکه دستگاه‌های مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی ورود پیدا کرده اند، توسط دستگاه قضائی اعلام خواهد کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور از طریق ورود سلاح غیرمجاز است، گفت: ناجا طی سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته تلاش های ویژه و مضاعفی انجام داده که در نتیجه آن تعداد قابل توجهی سلاح غیرمجاز جمع‌آوری و عاملان آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده ناجا افزود: کسانی که سلاح غیرمجاز دارند، می بایست سلاح خود را به مراجع ذیصلاح تحویل دهند، چرا که طبق قانون نگهداری سلاح، مجازات شدیدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز