خبرگزاری کار ایران

اولویت اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۷۷۰

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از اولویت اعضای این باشگاه در جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصویب آیین نامه تسهیلات دانشجویی و دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شصت و پنجمین جلسه هیأت امنای این باشگاه، گفت: با توجه به تغییرات رویکرد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از تسهیلات محوری به فعالیت محوری، آیین نامه تسهیلات به روز رسانی شد و در جلسه هیأت امنای باشگاه پژوهشگران و نخبگان به تصویب رسید.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درباره تغییرات این آیین نامه گفت: اعطای تسهیلات در راستای توانمندسازی هدفمند اعضای باشگاه در جهت تربیت نیروی متخصص کشور، پرورش مدیران و پژوهشگران آینده از مهمترین تغییرات این آیین نامه نسبت به آیین نامه قبل است.

وی تأکید کرد: اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارند.

نگاهداری همچنین مهمترین تسهیلات اعطایی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را شامل تخفیف شهریه، پرداخت وام دانشجویی، تشرف به مکه معظمه و عتبات عالیات، تسهیلات آموزشی به منظور ارتقاء توانمندی های علمی ـ پژوهشی اعضاء، تسهیلات طرح های پژوهشی، تسهیلات مقالات و ثبت­نام در رویداد­ها، تسهیلات توانمند سازی کارآفرینی، تسهیلات انتشار کتاب، تسهیلات فرهنگی، تسهیلات اختراعات و همچنین تسهیلاتی نظیر کارورزی، استفاده از تسهیلات سرباز نخبگی، اولویت اعضای باشگاه جهت استقرار در مراکز رشد و اولویت اعضای استعداد درخشان و استعداد برتر باشگاه در جذب هیات علمی دانست.

وی ادامه داد: تسهیلات تیم داری، شرکت در رویدادها و مسابقات، حمایت از طرح های حاصل از نظام موضوعات (سامانه پایش)، شرکت در نمایشگاههای علمی، توانمندسازی کارآفرینی و ... در جهت تربیت نیروی متخصص کشور در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز