خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

ثبت‌نام دکتری امروز پایان می‌پذیرد/ اعلام نتایج آزمون در دهه اول شهریور ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۶۳

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ گفت: این آزمون در نهم اسفند سال ۹۸ برگزار و نتیجه آن در دهه اول شهریور ۹۹ اعلام می‌شود.

«حسین توکلی» مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اتمام مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری ۹۹ گفت:‌ ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم شبانه، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها در پایان وقت امروز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه ۹۸ پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ آذرماه ۹۸ تعداد ۷۷ هزار و ۱۲۰ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند. بنابراین به کلیه داوطلبانی که برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت باقیمانده و حداکثر تا پایان وقت امروز سه‌شنبه ۱۲ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه آزمون و اطلاعیه‌های سازمان در صورت واجد الشرایط بودن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

توکلی گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان در روز سه‌شنبه ۶ اسفند سال  ۹۸ روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و ضرورت دارد کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه ۶ اسفند تا روز پنجشنبه ۸ اسفند سال ۹۸ با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: آزمون دکتری ۹۹ نیز در روز جمعه نهم اسفند ماه ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد. پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹ منتشر می‌شود.

توکلی در پایان گفت: انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۹ انجام خواهد شد و نهایتا اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری ۹۹ در دهه اول شهریور سال ۹۹ منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز