خبرگزاری کار ایران

انتصاب سرپرست دانشگاه زابل با حکم وزیر علوم

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۹۳۱

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه زابل را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، پیمان افراسیاب را به سمت سرپرست دانشگاه زابل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه زابل منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

پیمان نوبخت متولد سال ۱۳۴۶ بوده و هم اکنون دانشیار دانشگاه زابل است. وی دوره دکتری خود را در دانشگاه وین اتریش در رشته مهندسی آب گذرانده و تا کنون بالغ بر ۵۰ مقاله علمی، پژوهشی در مجلات علمی به چاپ رسانده است.

افراسیاب مسئولیت های متعددی از جمله ریاست دانشکده، رئیس مرکز کامپیوتر، دبیر هیئت اجرایی جذب و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زابل را به عهده داشته است.

با توجه به اتمام دوره مدیریت موسی بهلولی رئیس سابق دانشگاه زابل، وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز