خبرگزاری کار ایران

نظری:

دولت تعطیلات را قطره‌چکانی اعلام نکند/لزوم تجدیدنظر در طرح کاهش آلودگی هوا/سلامتی مردم در اولویت نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۶۱۷

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک تقاضا دارم در سال آینده نسبت به طرح کاهش آلودگی هوا تجدید نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری خطاب به معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: متاسفانه چند روز بسیار آلوده را سپری کردیم که به رغم آنکه انتظارات از مدیریت شهری برای کنترل آلودگی هوا بود، اما باید تاکید کرد تنها مرجع صالح در آلودگی هوا مدیریت شهری نیست.

وی افزود: مدام مطرح کردیم علت کاهش آلودگی شهر تهران طرح ترافیک است. از شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک تقاضا دارم در سال آینده نسبت به طرح کاهش آلودگی هوا تجدیدنظر داشته باشند.

نظری در ادامه با انتقاد از دولت در عدم تعطیلی ادارات نیز گفت: دولت در تعطیلی ادارات مقاومت می کند و در کنار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها باید ادارات نیز تعطیل شود که می تواند منجر به خروج شهروندان از شهر شود و تا حدی آلودگی را کنترل کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ادامه داد: دولت تعطیلات را قطره چکانی اعلام نکند چرا که هیچ اتفاق مثبتی را رقم نمی زند. نه در دولت قبلی که ریس جمهور به هر بهانه ای شهر را تعطیل می کرد نه به دولت فعلی که تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ادارات را تعطیل کند و‌ این نشان می داد که سلامتی مردم در اولویت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز