خبرگزاری کار ایران

اعلام رتبه‌بندی دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ/ دانشگاه علوم پزشکی شیراز اول شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۲۹

رتبه‌بندی دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ که طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ آبان‌ماه در تهران برگزار و توسط دبیرخانه این جشنواره اعلام شد. دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه نخست این دوره از جشنواره را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، در این رتبه‌بندی، دانشگاه‌ها بر اساس مقام‌های کسب شده در جشنواره دهم و همچنین راه‌یافتگان نهایی به جشنواره رتبه‌بندی شده‌اند.

بر این اساس، رتبه اول ۵ امتیاز، رتبه دوم ۴ امتیاز، رتبه سوم ۳ امتیاز، شایسته تقدیر ۲.۵ امتیاز و راه یافتگان نهایی به جشنواره، ۱.۵ امتیاز دریافت کرده‌اند. همچنین در بخش آزاد ویژه دانشجویان، بخش آزاد ویژه کارکنان و اساتید و بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان سراسر کشور ضریب امتیازها ۱ و در بخش بین‌المللی ضریب امتیاز ۲ است. همچنین در بخش‌های انفرادی نیز ضریب ۱ و در بخش گروهی نیز ضریب امتیازدهی ۳ است.

بنا بر اعلام وبدا، بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب مجموع ۲۳۵.۵ امتیاز در این دوره از جشنواره به مقام نخست رسید. همچنین دانشگاه علوم پزشکی تبریز با کسب ۲۰۳.۵ امتیاز و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با کسب ۱۵۳.۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ قرار گرفتند. دانشگاه‌های اهواز با امتیاز ۱۵۱.۵، اصفهان ۱۱۹.۵، کرمان ۹۳.۵، ارومیه ۹۲، کرمانشاه ۹۱، بابل ۸۷، شهید بهشتی ۹۶.۵ امتیاز در رده‌های چهارم تا دهم جشنوارهرا به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز