خبرگزاری کار ایران

خانه نشریات در مراکز استانی دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۲۱

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با دبیران انجمن‌ها،کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی از راه اندازی خانه نشریات در دانشگاه‌های پیام نور مرکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور و محمد هادی عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ضمن بازدید میدانی از امکانات دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی و مرکز بیرجند با دبیران انجمن‌ها،کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی دیدار و گفتگو کردند. امین ناجی در این دیدار دانشجو را موتور محرک و پرثمر جامعه توصیف کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود: موضوع انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکل‌ها مقوله ایست که فعالیت در آن، در زندگی خود شخص و آینده جامعه تأثیر گذار است و در صورت قرار گرفتن در مسیر درست موجب بهبود امور و به نفع مردم خواهد بود.

امین ناجی در پایان خاطرنشان کرد: ویژگی یک دانشجوی خلاق و فعال، آفرینش هنر است وانتظارمی رود دانشجویان دانشگاه پیام نور ضمن حضور چشمگیر در جشنواره های پیش رو(تئاتر،موسیقی،حرکت،رویش ، تیتر11 و...) در فعالیت مثمرثمر خانه نشریات که در دانشگاههای پیام نور مراکز استانی راه اندازی خواهد شد،نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز