خبرگزاری کار ایران

بررسی توانمندسازی اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صنایع آلمان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۴۴

برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صنایع آلمان در رشته‌های مختلف با حضور نمایندگانی از کشور آلمان بررسی شد.

به گزارش ایلنا، فرج اله طالبی مدیر کل امور علمی بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای با نمایندگان موسسه بین المللی سازی آموزش های فنی و حرفه‌ای آلمان تحت عنوان  i-move  دیدار کرد و دراین دیدار در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک علمی و بین المللی بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار طالبی آمادگی دانشگاه را برای همکاری در زمینه های مختلف از جمله، برگزاری دوره های توانمندسازی اساتید در رشته های مختلف، تعریف و انجام پژوهش های مشترک، تبادل تجربیات در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، برگزاری کارگاه های آموزشی و تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی اعلام کرد.

مهمترین محور مذاکرات برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در صنایع آلمان در رشته های مختلف بود. در پایان مقرر شد نمایندگان i-move زمینه های مشترک همکاری را بررسی و شرکت های مایل به همکاری با دانشگاه فنی و حرفه ای را معرفی کنند.

دپارتمان i-move بین المللی سازی آموزش های فنی و حرفه ای آلمان را به عهده دارد. تمام شرکت های فنی و مهندسی آلمانی می بایست جهت تعاملات بین المللی با شرکت ها و موسسات فنی خارج از آلمان از درگاه این موسسه معرفی و ایجاد ارتباط کنند.

این موسسه در حال حاضر در دو کشور آسیایی هند و چین نمایندگی دارد و دانشگاه فنی و حرفه ای نیز در نظر دارد از طریق این موسسه همکاری های بین المللی خود را با شرکت هایی که در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای در آلمان فعالیت می کنند را توسعه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز