خبرگزاری کار ایران

واژگونی ۲ دستگاه سمند در کرمانشاه و لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۱۶

نجاتگران جمعیت هلال احمر شب گذشته در ۲ عملیات جداگانه به ۵ مصدوم واژگونی ۲ دستگاه سمند در استان های لرستان و کرمانشاه امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز گذشته ۳ آذرماه واژگونی سمند در جاده کرمانشاه به سرپل ذهاب روستای حبیب وند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام و بلافاصله یک تیم امداد و نجات جاده ای متشکل از سه نجاتگر با تجهیزات امدادی به محل حادثه اعزام شد.

بنابراین گزارش، در این حادثه جاده ای ۲ نفر مصدوم شدند که تیم عملیاتی پایگاه سرپل ذهاب پس از ارزیابی و انجام کمک های اولیه ۲نفر را از داخل خودرو رهاسازی کرده و به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب منتقل کرد.

واژگونی سمند و مصدومیت ۳ نفر

همچنین ساعت ۱۷ و ۲۶ دقیقه روز گذشته واژگونی سمند در  کیلومتر ۴ جاده ازنا به اراک در استان لرستان منجر به مصدومیت هر سه سرنشین این خودرو شد. ۲ دقیقه پس از وقوع حادثه در تماس تلفنی مردم با جمعیت هلال احمر برای کمک به مصدومان درخواست کمک شد و ۵ دقیقه پس از تماس تلفنی، یک تیم امداد و نجات جاده ای در محل حادثه حاضر شد تا به کمک به مصدومان بپردازد.

در این حادثه جاده ای هر سه سرنشین سمند مصدوم و ۲ نفر از مصدومان با آمبولانس هلال احمر برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت امام علی (ع) شهرستان ازنا منتقل شدند. عملیات در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز