خبرگزاری کار ایران

فوت یک کارگر بر اثر آتش‌سوزی یک فروشگاه لاستیک در خیابان ستارخان

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۸۶۹

آتش سوزی یک مغازه لاستیک فروشی در خیابان ستارخان تهران باعث مرگ یک کارگر شد.

به گزارش ایلنا، در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. با هماهنگی ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۰، ۱۱۲ و گروه امداد و نجات ۱۴ به همراه خودروی حمل دستگاه تنفسی به خیابان ستارخان روانه شدند.

محمدرضا افشاری افسر منطقه ۲ عملیات آتش نشانی درباره این حادثه گفت: هنگامی که به اتفاق نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدیم شعله های آتش به همراه دود زیادی، تمامی این فروشگاه لاستیک را فرا گرفته بود.

وی اضافه کرد: شعله های آتش در حال گسترش بیشتر وسرایت به اطراف بود که آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی به سرعت پس از قطع جریان برق وگاز مغازه، عملیات خود را آغازکردند.

این افسر آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در ابتدای عملیات به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه با کشیدن چند بند لوله آب، سرگرم خاموش کردن این آتش سوزی شدند و توانستند این آتش سوزی را پیش از سرایت آن به اطراف مهار و خاموش کنند.

وی با اعلام این که گروه دوم آتش نشانان برای نجات افراد گرفتار احتمالی به جستجو در محل حادثه پرداختند، افزود: درجریان این آتش سوزی یک کارگر این فروشگاه جان خود را از دست داد که جنازه این شخص جهت بررسی بیشتر تحویل نیروی انتظامی شد و به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد.

افشاری خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی و همچنین میزان خسارات وارده هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی دردست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز