خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

شهردار لیست مقصران برف روبی تهران را اعلام نکرده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۵۸۲

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران گزارشی از مقصران برف روبی هفته اخیر تهران ارائه نداده است و از خبرنگاران می‌خواهم این مساله را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: برنامه عملیاتی اولویت محور و تحقق پذیر از جمله مباحث جلسه امروز هم اندیشی بود که همه کمیسیون ها سه محور مهم را در این زمینه اعلام کردند. البته هرکدام از کمیسیون ها بیش از ده ها مورد داشتند که به دلیل کمبود وقت بررسی آنها محقق نشد.

وی تصریح کرد: برنامه عملیاتی اولویت محور بر اساس برنامه دو ساله پیش روی شورای شهر به صورت کلی مدنظر قرار گرفت و شهردار تهران نیز نظرات خود را مطرح کرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که شورای شهر درخواست کرده بود شهرداری با خاطیان برف روبی هفته گذشته برخورد کند گفت: منتظر گزارش کتبی شهردار در این زمینه هستیم‌. شهردار گزارشی اعلام نکرده و قرار است مقصرین معرفی شود.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: از شما خبرنگاران درخواست دارم که این موضوع را از شهردار پیگیری کنید چرا به مساله رسیدگی نشده است و مقصرین معرفی نشده اند.

هاشمی درخصوص کمیته حقیقت یاب تابلوهای شهدا گفت: جزئیات را آقای اعطا دادند و منتظر باشید گزارش ایشان پس از وصل اینترنت اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز